Helpdesk Dymo Support Informatie


Dymo helpdesk / ondersteuning en support - Tel. 070-77 03 820
       (uitsluitend voor technische vragen en ondersteuning)

Is uw apparaat stuk bel dan altijd de helpdesk Tel. 070-77 03 820  met gratis verzending !

 

Algemene Dymo helpdesk: 
DYMO email contact
DYMO software downloads: DYMO kies uw apparaat hier
DYMO gebruiksaanwijzingen: 
DYMO kies uw apparaat hier
DYMO Produkt advies voor een juiste   keuze  Klik hier voor deskundig advies

 

Dymo-Store.nl Logistieke vragen: 
DYMO email contact
Dymo-Store.nl Verkoop vragen:
DYMO email contact
   
   

 

Enkele nuttige tips bij storing Dymo LabelWriter



►De rol etiketten vastklemmen links op de spoel en met de etiketten naar beneden in het apparaat voeren.

►Bij het vastlopen van etiketten kunt u voorzichtig het voorfront verwijderen. Begin daar waar u de etiketten invoert.

Nooit de etiketten tegenhouden door eraan te trekken, enkel stoppen door de stroom eraf te nemen.



Enkele tips bij storingen van Dymo Label apparaten


Afdrukken:  slecht, vreemde tekens of helemaal niets
Vaak is het probleem verholpen door simpelweg de batterijen te vernieuwen. Of reset het apparaat door enkele minuten de stroom eraf te nemen en de batterijen er uit te nemen.

► Tape wordt schuin afgeknipt of komt niet naar buiten.
LetterTape (Label) cassette opnieuw er in plaatsen met de tape een klein stukje naar buiten gestoken.

Registreer altijd uw DYMO apparaten u krijgt hiervoor 1 jaar extra garantie en hulp.  


Denk je dat je DYMO toestel defect is?

Uit ervaring weten we dat heel wat problemen voortkomen uit verkeerde installatie of gebruik. Om het onnodig terugsturen van jouw product te vermijden, adviseren wij om eerst onze support pagina's te bekijken.  

Naar de support afdeling

Of contacteer onze help desk of neem contact op met de Dymo Help desk

 

Je weet zeker dat je product defect is.

We willen je vragen ons alle benodigde informatie zo volledig mogelijk mee te delen. Op die manier kunnen wij het defect evalueren en kunnen wij je verdere informatie verstrekken over hoe en waar je het defecte product toe kunt sturen.

Om te registreren heb je het volgende nodig:

- Serienummer
- Aankoopdatum
- Het verlengd-garantie certificaat nummer, indien van toepassing 


Ontvang Speciale Acties en Dymo Deals